2019. április 11., csütörtök

Fürdetés

Ezt a sztorit már láthattátok az apukám blogján, de most elmesélem az én szemszögemből. Miközben rajzoltam, Maugli odajön hozzám, és tiszta kék a bőre, kb. mindenhol. De legjobban a szája fölött volt olyan, úgyhogy elkísértem a fürdőszobába arcot mosni. A filctoll nagyon nehezen jött le, így elég sokáig kellett suvickolni. Aztán véletlenül ráfolyt Maugli pólójára így arra gondoltam: -Na ennek a pólónak is annyi.... - és levettem Maugliról.
Aztán eszembe jutott hogy Maugli egy nagyon jó ideje nem fürdött, és Apa egyszer azt ígérte hogy pénzt kap az aki megfürdeti Mauglit. Így hát levettem Maugliról a többi ruhát és betettem a kádba. Először megnéztem a reakcióját, aztán mivel láttam hogy még aránylag tűri, megengedtem a zuhanyt. Még épp hogy letudtam öblíteni Mauglit, mert utána már azért elkezdett görbülni a szája, úgyhogy kivettem. Amikor Apa hazajött rögtön kunyeráltam az 5000-rest. Maugli jó kis pénz forrás, de én tesóként jobban szeretem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése